3 maart 2003 kwam ik met Barney op pensionstalling vd Arend te staan!
Toen ik er net een krappe 2 maanden stond werd er een onderlinge wedstrijd gehouden ik kende daar nog bijna niemand maar toch maar mee gedaan. Dressuur ging toen zo brak als ik weet niet wat. Maar toch nog een blauw En het springen won ik

Nu een jaar later heb ik dus weer mee gedaan met de onderlinge wedstrijd op de pensionstal. Ik moest als allereerste van de hele dag dus dat viel ook al behoorlijk tegen.... en de dressuurproef daarin tegen ging ook bagger, Barney viel uit galop enzo en middendraf kon veel meer. Maar goed, even gewacht op de middag en toen het springen

Toen 's avonds de prijsuitreiking..... ik stond een beetje om me heen te kijken bij de dressuuruitslag want daar zat ik tenslotte niet bij aangezien ik veel betere dressuurcombinaties had gezien De rode rozet gaat naar Margon van Dijk met Barney ik keek zoon meisje aan met het idee, zei hij daar MARGON?????

En toen het springen, me zusje was 3e geworden met een tijd van 38,7 in de barrage. 2e plaats mocht iemand anders in ontvangst nemen en de oranje rozet ging naar Margon van Dijk in een tijd van 31,5 in de barrage

En volgende week ga ik daar weer weg omdat Barney en mijn nieuwe paard bij huis komen

En gister avond toen ik daar wegging zei een vriendin tegen me: NOu Margon volgend jaar heeft iemand anders een kans om te winnen we zijn blij dat je weggaat

was een geintje natuurlijk

Was iig wel een heel leuk afscheid voordat ik wegga