ik sprong samen met ene vriendin in de hoofdring in het L paarden. tegen 40 man moesen we springen. ik had het allemaal ff zwaarder verwacht, maar het viel me alles mee!! maar wel gaaf om mee te doen zeg!
mijn vriendin startte voor mij en was foutloos, in de barrage had ze helaas 1 balkje, maar wel met een snelle tijd! daarna moest ik.
oetje sprong fabileus en we waren foutloos, ook de barrage ging foutloos, in een iets snellere tijd dan mijn vriendin. ik stond toen(na 18 combinaties) op een 2e plek achter Marcel Beukers, mijn vriendin stond toen 3e. uiteindelijk heb ik een 4e prijs gewonnen en mijn vriendin een 5e..
echt super blijbehalve dan dat ik weer 2 wp heb
mijn instructrice zei dat ik volgende week maar op de kringkampioenschappen M moet starten, maar ik geloof niet dat dat ene strak plan is
in het L heb ik veel meer kans
maar dat betekent wel dat ik alle andere wdstrijden voor de regio HC M moet springen
ik heb 2 hele mooie foto's(moet alleen nog een scanner aansluiten...
)oh en we hebben ook nog dressuur gereden...1 proef, haha ging ook super
nouja voor een springpaard!
ik had 148 en mijn vriendin 149! dus we hebben vreselijk dubbel gelegen om die punten! maar ach wij zijn nu eenmaal springers
ik heb ene geweldige dag gehad, maar helaas werd ik in de auto gebeld dat er iemand die ik heel goed ken in het ziekenhuis lag
ik zal de details maar niet opnoemen,want dat is verder niet van belang. maar ik heb de hele nacht niet geslapen

Moet ik toch maar weer bellen straks
)