aankwamen, toen betaalde mijn moeder, wat bleek nou, ik had de oude routebeschrijving (zou namelijk 2 mei ook zijn gegaan maar ivm rhino ging ik toen niet, dus had al daarvoor die routebeschrijving uitgeprint) en die klopte niet meer, omdat er allemaal nieuwe stopkichten enzo waren bijgemaakT! Daarom konden we het dus niet vinden
Uiteindelijk waren we er om half 9 en ik had om half 9 moetern starten, maar ik mocht dus na de L pony's en het werd dus 10:20 en 10:42, lekker lang wachten dus, maar ik kon wel goed inrijden. Toen ik klaar was en ik had Jurrien op de trailer gezet, haalde ik mijn punten en had ik voor de eerste proef (hij schrok en was onrustig en het ging allemaal een beetje warrig, hij sprong aan in galop bij de halve grote volte enzo, om maar 1 van de fouten te noemen) 142
punten, had de jury C. Hatzman en zij was echt ZO streng, niet normaal. Ik heb liever een jury die 5en en 7ens geefty dan 5en en 6jes en een kleine hoeveelheid zevens, zoals zij dat deed. Ze gaf heel veel 5en en 6en en als je een 5 geeft, is dat net voldoende maar ze heeft echt teveel negatief commentaar gegeven, wat ik helemaal niet leuk vond. Geef dat tenminste ook wat positief commentaar, zo slecht was het namelijk helemaal niet! Die proef daarna ging beter, soms verloor ik mijn impuls maar ik had 157 punten
en een waardebon van E7,50 gewonnen om te besteden bij Freddy's Ruitersport. Die proef was gejureerd door Mw. W. den Hartog. Daar was ik dus wel blij mee, in ieder geval nog een winstpunt, hebben we niet voor niets gewacht!!!