Vorige selectie hadden we echt super gereden, 2x foutloos met 52 stijlpunten. Helaas doordat ik in de barrage ff de weg kwijt was, tijdsoverschrijding. Daar ging de 1e plaats 
Was toen 10e, geen prijs hoor.
Dus, vol goede moed naar concours. Losspringen was werkelijk bagger
Maargoed, moed erin gehouden en lekker binnengereden. Moet altijd ff gassen zodat ie geen tijd heeft om rond te kijken 
Nah, en wat dr toen toch gebeurde
Binnenkomen, halthouden/groeten. Keurig, maar dat mag ook wel als M combinatie in de dressuur
Netjes rond gereden, richting 1. Voelde nog steeds fijn aan. En net voor 1, gooit ie zichzelf op de rem
Dus ik doordrukken (en het stond flink aan de maat voor de B
) en hij braaf springen. Vierkant, bijna met zijn kont op de hindernis, maar alles bleef liggen. 2, weer hetzelfde. Van 2 naar 3 ff een keer flink been gegeven, 3 ging iets beter. 4 sprong hij super. Vanaf daar was het weer hetzelfde gesodemieter. Mijn got wat een geluk, alles bleef liggen, maar je moet niet zien hoe we rondkwamen
Maargoed, foutloos, dus ondanks alles wel een barrage.Kom ik de ring uit, krijg ik toch een kramp
Net onder mijn borst, helemaal door naar beneden. Alsof alles binnenin helemaal verkrampt was. Ik werd draaierig, dus gauw van de pony af en half gaan hangen/zitten. Mam met de pony stappen, want die kun je natuurlijk niet aan zijn lot overlaten he
Maar wat ik had... geen idee. Niet van de zenuwen iig, dan had ik het wel eerlijk gezegd 
Toen, met veel pijn en moeite maar weer op Boas geklommen. Wondermama was op het idee gekomen om hem daarvoor even op de trailer te zetten. Geweldig, hij heeft er nl. erg last van als hij moet plassen. Nadelig met rijden.
Waarschijnlijk was het dat. In de barrage zat ik nog niet lekker in mijn vel, helemaal niet zelfs. Boas had echter nergens last meer van en sprong super!
Resultaat: 53 stijlpunten!Bart (springen) moest gelijk na mij. Hij tufte echt super rond, en verdiende daarmee 3 punten meer stijl dan mij. Betekende voor hem een 1e plek, voor mij een 3e. Bart was vorige keer ook al 1e, dus als alles meezit is hij kringkampioen! Jaja, Varus heeft weer flink gepresteerd vandaag
Er reden in de klasse B D/E 43 combinaties mee 
Bart, gefeliciteerd hoor!
En nu ben ik mijn lange verhaal ook weer kwijt

Geen foto's dit keer. Heb Chantal (Chantal_CS) overigens ook nog weer gesproken, heerlijk bijgekletst
Die had 's ochtends gesprongen in het B paarden, 2 balkjes. Netjes hoor, met zo'n jong paardje! Nu morgen nog naar Beek, 2x M1 dressuur, en weer springen natuurlijk!

*oeh, wat een smileys
*
Word ook steeds erger. Gaat net de dressuur een beetje goed, begint ze met springen te zeiken!! Maar maandag weer springles, dan pakken we haar even flink aan!!