s'Ochtends vroeg ben ik begonnen met 2 dressuurproefjes in de B met startkaart. Dit was mijn eerste keer dat ik officieel ging starten dus was wel benieuwd.
Na anderhalf uur

En omdat het schema achter liep mocht ik na mijn eerste proefje direct de andere ring weer in voor mijn tweede proefje, terwijl ik eigenlijk een half uur pauze zou hebben

Uiteindelijk ben ik met allebei de proeven 2x eerste geworden

eerste proef: 165 punten
tweede proef: 158 punten
Daarna heb ik nog meegereden voor het Bestgaand waaraan in totaal een stuk of 30 haflinger aan meededen.
We reden met zo'n 15 haflingers in Groep 1 (er waren twee groepen) in de eerste ronde waaruit er vijf haflingers doormochten naar de finale. En ik mocht ook nog door ook met Siësti naar de laatste 10. Uiteindelijk ben ik bij de Bestgaand 5de geworden met Siësti, waar ik toch best wel trots op was.
En ook nog eens meegedaan aan het M-springen (1 meter). Ik had maar 1 tegenstander want de rest waagde zich niet aan deze hoogte

Ik was helemaal niet tevreden met het parcours want Siësti vond het veel te leuk en probeerde zo hard mogelijk de hele tijd te gaan. Dus ik was bijna alleen maar bezig met inhouden, omdat ik het verkeerde bit had ingedaan waarmee ik hem veel moeilijker kan houden

Uiteidelijk 2 balkjes eraf gegooit maar toch eerste geworden

En omdat ik zoveel had gewonnen maakte ik ook nog kans om Dagkampioen te worden onder het zadel, en dat was ik ook geworden

hier nog een foto van de gewonnen prijzen van die dag