Vandaag had Natalie (mistral94) haar eerste wedstrijd op Missy. Thuis flink geoeffend op het land tussen de bordjes. Ging nog niet helemaal perfect (bleven er wel keurig tussen) maar er moesten toch nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar des al niet te min lieten wij ons niet ontmoedigen en vertrokken vanmorgen vol goede moed naar Smilde. Eenmaal daar aangekomen even rond gesnuffeld en Missy opgezadelt. Missy wist niet wat haar overkwam, de dag ervoor vreselijk lopen tutten met haar en alles strak in het pak

Ondertussen was Natalie lekker aan het inrijden en trok veel bekijks op die aparte bonte

Eenmaal in de ring even verkennen en daarna los. Er stond een best windje en de voorlezer was soms niet altijd even goed te verstaan. Het rijden ging opzich netjes, soms mocht ze iets meer voorwaarts maar missy deed alles braaf wat natalie van haar vroeg. Het is nog een kwestie van iets netter de oefeningen rijden maar het was dan ook best spannend zo voor de eerste keer (de groom, moi en de voorlezer en tevens groom 2, jan waren denk ik nog zenuwachtiger dan natalie

Natalie was zelf tevreden, en jan en ikke ape-trots! Missy staat er om bekend dat ze lekker kan klieren of haar kont voorop gooit, we hoopten dan ook stellig dat ze de proef niet in zijn achteruit zou rijden

(ps. ik heb foto`s maar goed...die kan ik dus niet plaatsen helaas...)