Mijn weekend begon al vroeg met oefenspringen op donderdagavond voor Pablo en Niels, mijn 'bijrijdpaardje'.
Eerst Niels in de 70/80. Die is nog redelijk groen wat springen betreft, en moet gewoon kilometers maken. Op het voorterrein liep hij fijn, in de ring was hij een beetje kijkerig op het spandoek voor de dubbel zodat we schots en scheef over de 1e gingen. Tot mijn stomme verbazing sprong hij de 2e dus wel (en dat is echt een wonder) maar daardoor viel ik dus midden in de oxer. Au! En ik heb wel een bodyprotector maar die had ik dus niet aan

Maar goed, weer erop en parcours uitgereden (foutloos). Daarna Pablo ook in de 70/80, ik wilde iets nieuws proberen en doe dat liever op een oefenparcours dan in een officiele L ring. Dat ging super, 2 * foutloos en zo simpel rond te rijden

Op vrijdag dressuur in Maarsbergen voor de cross. Hij liep wel lekker (redelijk had ik vrijdagavond al gepost), geen grove fouten maar ook niet spectaculair. Gauw de cross even gelopen, niet al te moeilijk maar wel een zware bodem en een flinke klim halverwege. Gauw weer naar huis gereden en

Vandaag dus op mijn gemakje richting stal en Maarsbergen, ik hoefde pas om half drie te springen dus dat was erg relaxed. Eerst nog even de cross gelopen (en het parcours dus vergeten

Maar goed, ik had dus wel iets te verdedigen en met name het springen wil nog wel eens een foutje opleveren, dus ik was erg benieuwd. Tijdens het los rijden diverse bokkers gezien (Chantal_cs, MissMuts, Scum en BitWise, Margon, maartjuh) en uiteindelijk het parcours in. Dat had ik niet meer kunnen verkennen, maar gelukkig hoefde ik me geen zorgen te maken want Pablo liep heel goed, gewoon foutloos rond en fijn te rijden.
Vervolgens naar de cross, Pablo was in de startbox zo gek als een schup, maar de wending om de middenhand hebben we nu aardig onder de knie

Ik was dus iig tweede geworden en bij de uitslag bleek dat de nummer twee seconden te langzaam had gereden en dus tweetiende strafpunt meer had dan ik! Ik kon een oranje strik (vloekt bij mijn crosskleuren

We staan nu na 6 crossen op +11 en Gorssel wordt ons L debuut, eerst nog Ede en Hooge Mierde.
Oh ja, en morgen weer oefenspringen met Niels

Foto's komen morgen denk ik.
/add
stijlpunten waren 2 zessen en 4 zevens, dus ook niet verkeerd.