Vanochtend al om 5 uur m'n bed uitgerold... lucky wassen (sja schimmel he...

Aangekomen konden we mooi in de bos parkeren, heerlijk rustig plekje en met bokker Margon direkt naast ons, dat was dus al 1 meeting!

Prachtig terrein in Maarsbergen bij het kasteel, ik vond het wel jammer dat de trailer overal en nergens werden gepakkeerd kon moeilijk iedereen terug vinden zo..

De dressuur ging erg gespannen. Inrijden liep ze heerlijk ontspannen maar ik kreeg in de ring het idee dat ze zich wilde bewijzen en daardoor werd ze erg gespannen, maar we zijn in de ring gebleven! Dat was al een prestatie opzich...

Margon vertelde me dat ik 158 punten had, wat een punten haha daar was de proef nog niet echt naar... ik stond 5e van onder ofzo, de punten lagen helemaal niet zo ver uit elkaar hoogste in mijn ring was 175 en laagste 155 dus dat scheelde maar 20 punten! Ik stond dus nog niet eens 10 strafpunten achter op de nummer 1.
Na de dressuur even de cross gelopen, de cross viel me mee vond er niet veel moeilijks aan, had besloten alles op het hoogst te pakken waar dat kon. Voor Lucky leek me alleen het greppeltje en het afsprongetje nog wel pittig omdat ze dat niet kent.
De grond de heuvel op en af was bij het lopen ook al zwaar maar daar maakte ik me ook niet al te veel zorgen om.
Het springen geen best goed, kwam foutloos rond! Ze drukte af en toe wel wat haar rug weg, maar goed dat komt wel, het is ook allemaal wel erg spannend natuurlijk voor haar!
Eenmaal in het starthok voor de cross was ze erg ongeduldig, mevrouw had allang in de gaten wat er moest gebeuren!

De cross ging echt super, ze pakte alles onwijs goed uit, sprong met grote sprongen overal overheen, greppeltje en afsprongetje gingen zelfs ook zonder problemen!
De grond de heuvel op en vooral de heuvel af was wel onwijs zwaar. Toen ik de heuvel af ging dacht ik nog: 'Als Lucky hier struikelt gaan we samen onderuit.' Gelukkig had ze zelf ook in de gaten dat ze niet al te hard van de heuvel af moest gaan dat scheelde!
Onze tijd was super! 3 seconden buiten de optimale tijd! Dus dat was erg lekker!
Uiteindelijk waren we 10e van de 20 starters.
Natuurlijk ook nog allemaal bokkers gemeet: Margon, MissMuts, Lielle, Scum, Cookies, Kaliefje, Amiro, Moowsy en Bitwise hebben we alleen zien losrijden bij het springen.