pff wat was dat vroeg.
Op naar manege.. waren we daar om 6 uur
hebben we alles klaar.. Mandy Juby helemaal klaar. komt ze erachter dat ze al haar broodjes vergeten was
huppa zij dr pa weer op pad gestuurd
uiteindelijk waren we om 7 uur op pad naar Zelhem.. Jaja we komen er wel
Na een rit van ongeveer 3 kwartier kwamen we aan op het terein en toen zag ik het al! oh oh.. niet goed voor me knieen te veel lopen
Niet veel later kwam ook me zusje (dandylover) aan. ondertussen was ik met Meren parcours aan't verkennen en zag ik Shanna al.. haar nog even geroepen, maar mevrouw luisterde weer niet
Stout meisje
Even bij de trailer geweest en rond 9 uur richting springen gelopen, moest weer is foto's maken van Shanna
Het ging super zoals jullie waarschijnlijk allemaal al gehoord hebben.. 2x foutloos en 56 punten voor stijl
Foto's

boas was beetje vervelend
ofnie shanna 

Op weg naar de sprong
toen het parcours in.. en was er van die vervelende Boas geen spoor meer te bekennen

groeten naar de jury.. ik ben Shanna Alderliesten met Dubbelland's Boas van ponyclub Varus

op naar hindernis 1

barage sprong
yoehoe ik vlieg!!
Resultaat.. 1e met 56 stijlpunten
In de middag moest onze Shanna dressuren.. fototoestel in de aanslag

losrijden..
en toen de proef in..

rond de ring rondrijden

volte 10 meter bij H
volgens mij dan 

geen id waar in de proef dit is

uitgestrektestap..
ziet er goed uit meiske.. 
en afgroeten..
nog een fototje van me suzzie.. (dandylover)
dandy had bijna een maand niet gelopen ivm overbelaste spieren ensow..
en oew wat was ie onrustig in het hoofd ensow.. resultaat 154 punten nog cker netjes gereden eigelijk..

en nog een ander clubgenootje van mij.. Denise van Dalen met Spice Girl.. en in dagelijks leven Spicy

mooiiieee pony
ook nog ff mooie paardjes gespot.. jaja cker..

marrigje van Baalen met power and paint.. links 8terin zie je Shanna rijden
in't wit 

oew wat issie toch mooiii

verder ook nog ff milkshake zien rijden
Wat is die mooi zeg
Het was weer een geslaagde dag.. en bokker.. snel weer op concours en weer bokkers spotten..!!
Marrigje van Balen, Robin Beekink (helaas niet op de foto