om 7uur gingen we laden, maar ik had me verzorghengstje vantevoren losgegooid en die kreeg ik niet meer te pakken, gelukkig had ik hem nog net te pakken.
stappen we de auto in, vergeet ik me kastje dicht te doen en me cap te pakken. begon al weer lekker. ik heb geluk dat me hoofd vastzit, anders was ik die zeker vergeten.
nou, zijn we net paar meter uit hek, schiet de trailer los!!!!!!!!

nou ondanks alles waren we toch nog om kwart over 8 op ridderkerk. onderweg zit ik heb egt zitten stressen, omdat ik dacht dat de trailer elk moment weer kon losschieten.

het was ook nog ruim een kwartier ingelopen, dus ik betaald en ben meteen gaan losrijden. ging overigens best goed, ze zat wat vast op links en was heel sterk. ik de ring in, lag er ineens een soort van verkleinde duikboot langs de bak!!! mijn merrietje vindt dat natuurlijk weer eng. maja, voor de rest ging alles prima...
daarna weer ff gestapt en wat opgepakt, ze was lekker rustig, helemaal los en helemaal niet sterk meer. hop naar de ring, en wat was ze braaf joh!!! egt niet verwacht. nu sprong ze wel een meter opzij (voor die zogenaamde duikboot

maja...daarna weer lekker uitgestapt. en ik mocht dr gelukkig daar op stal zetten voor een half uurtje, want ze was zeiknat (ze maakt zich egt zo druk heh

gewacht op de prijsuitreiking, en in me eerste proef was ik 3e met 153 punten, ik was echt superblij en vooral dat voor me 2e wedstrijd.
vol spanning op me uitslag van me 2e proefje gewacht en dat was een stukkie beter, namelijk ook 3e met precies 156 punten!!!!
wat was ik blij joh!!!!! me eerste wp in de B

go romana go romana hahhaha was zo trots op dr, (nog steeds hoor

me groomies

maar xjessx moet ze nog ff op dr computer zetten en dan zet ik ze z.s.m in dit topic!!!
doeiii!!