zaterdagochtend werd ik om kwart voor 8 opgehaald door een vriendin want anders had ik geen vervoer. Zelf moest ik pas rond 12 uur starten maar springen kijken is ook leuk....
Om 11 uur gingen we zadelen. Gelukkig had ik iemand mee die me hielp want het kan zo'n trut wezen.... En natuuurlijk is alles daar anders en drukker. Toen we gezadeld hadden kon ik gaan inrijden. Ik zat er nog geen 5 minuten op en we schoten er al van tussen

Mijn doel was om binnen de bordjes te rijden mijn eerste wedstrijd. En naar mijn eigen mening is dat aardig gelukt. Op een foutje in de proef na en een keer in de verkeerde galop was ik best tevreden. Het resultaat was 143 punten op de eerste en 155 op de tweede proef. Voor een eerste wedstrijd met een haflinger niet slecht of wel?!?!?
Achteraf klopte het commentaar op het protocol ook. Ik moest met meer buiging en stelling rijden en wat rustiger. Nou hier gaan we aan werken want ze kan het wel, het komt er alleen niet uit op de eerste wedstrijd...
Ik heb nu al weer zin in de volgende wedstrijd en dan gaan proberen om een winstpunt te rijden