Gisteren was dus ons debuut in de L2. Vantervoren heb ik wel eens gezegd dat Mirk de L2 makkelijk aan kon. Hoe verder ik naar die bewuste dag kwam, hoe zenuwachtiger ik werd; Ik altijd met mijn grote mond

Vrijdag was ik als allerlaatste aan de beurt. Tijdens het inrijden ging het prima, hij voelde lekker aan. De proef verliep goed, zonder ernstige fouten... In mijn allereerste L2 wedstrijd had ik 162 en 164 punten mét een tweede prijs

Vandaag weer een kansje. Het begon al erg lekker

Op de trailer was het een probleem om zijn noppen in te draaien. (dit doe ik altijd op de trailer omdat hij in het buitenterrein anders een echte draaitol is

Het inrijden wou niet echt, omdat mijn hele rij tenen tintelden. Later mezelf bij elkaar geraapt en hupsa de ring in.
De eerste proef ging wel lekker, niet echt denderend, 'gewoon'. De tweede proef begon al lekker

Ik mocht een volte draaien en dan doorgaan. Was wel wat van mijn apropos en had voor mijn gevoel niet zo goed gereden.
Na lang wachten mijn punten. Eerste proef 160 punten en 167 punten. En in de prijsuitreiking bleek nog dat ik met die 160 punten vierde was, en met die 167 eerste

Nou, op de M naar maar ?!

Foto's heb ik, maar ik kan ze niet van de fototoestel naar de pc gooien, misschien komt het nog dus