Nou ik heb het gehad!! Het was echt weer eens wat anders. Vandaag heb ik namelijk voor het eerst een kur op muziek gereden. Het was gewoon in mn eigen klasse dus klasse M, een vrije kur op muziek. Dus zelf een kurtje bedacht, muziek erbij gezocht en eronder gezocht (wat een werk joh)

Het was er echt een superterrein daar in Steenwijk, rond 13.15 losgereden en Lars liep vrij goed. Er kwam al veel geweld (ehh zeg maar Z'ers) aanrijden en zo. En verder waren er Bixie en Groene Wedstrijden (echt leuk joh

Ik had een eindtotaal van 62% dus ook wel tevreden. Helaas geen prijs maar das niet zo'n ramp. Er waren eigenlijk alleen prijzen voor prof's maar dat was ook niet zo gek. Die hadden gewoon super kuren!! Eerste was een supermooie vos die op muziek reed van the Sound of Music. En tweede was een heerlijk lopende schimmel op James Bond muziek. Derde weet ik zo niet.
Maar het is zeker een aanrader om eens mee te doen aan zoiets al is het voor de ervaring of echt alleen het meedoen. Het werd ook gejureeerd door een officiele kurmuziek jury zeg maar. (Trouwens vanaf L2 niveau).
Maar echt cool en super geslaagd!!!

Groetjes Hester die volgende week weer lekker gaat springen