de 1e x maar meteen ook de laatste x...
Tobias in het M1 gestart, sinds een half jaar
maar nu tussen de paarden, ik was eigenlijk best tevree, geen gestaak, goede schouderbinnenwaarts(vind ik hoor!) maja die jury kennende
ik had dan ook 145!
maar ach, ik heb wel 4 paarden achter me gelaten haha
toen Oet in het L2,de hele week heeft hij gestuiterd en idioot gedaan,dus ik was hem behoorlijk zat
vanochtend nog even gelongeerd en gereden, vanmiddag nog ff gelongeerd ent oen erop! ze gedroeg zich erg braaf, ik moest al snel de ring in. maar op eens kwam daar een idoot te paard en die knalde tegen een ander op, en Oet metene van de rel, dus stuiterdestuiter over het terrein!
toen zou ik beginnen met de proef maar naast mij was ene meisje bezig die meer in mijn baan heeft gereden dan in haar eigen, dus ik mocht gelukkgi even wachten
oetje liep eigenlijk best braaf, alleen de galop ging niet goed, opeens was alles eng
stomme bok ook! maar verder wel erg braaf. 2e proef was een DRAMA!!!!!!!!! begon al aan het begin, bit vast pakken,oersterk maken en vooral nergens op reageren, toen was ik eht zat(ga me ook zo lekker opfokken
)en toen ging het fout, beest werd helemaal panisch,terwijl ik me nog rustig hield, knal hier,knal daar, daar hing ik dan aan mijn paard
gelukkig kwam ik weer terug in het zadel, en zo ging het dus nog wel even door, heb de proef toch maar af gereden ondanks al dat gesteiger en gebok en gestuiter...
en uiteindelijk ha dik in mijn 1e proef 155
en mijn 2e 140-2, dus dat viel alles mee!
zaterdag maar weer springen
en ik denk dat ik dan maar mijn dressuur afmeld
paardje vind het ook helemaal niet leuk, wordt alleen maar bozer haha