Vorige maand ben ik voor het eerst met Het rijden van Knhs wedstrijden begonnen. Ik doe dit op mijn paard Lorreto(v. Esteban) een ruin van 11. Ik sta op Manege Tinte in de buurt van Brielle, waar volgens mij wel meer op deze site rijden.
Maar ok 3 weken geleden was mijn eerste wedstrijd bij ons op de manege en ik reed 2 proeven. Deze gingen echt boven verwachting goed en had mijn eerste proef 183 punten en was daarmee 2de

Mijn 2de ging eigelijk nog beter en had 194

Das natuurlijk echt een superstart. Maar ook een nadeel je kan daarna alleen maar minder rijden, maar toch zulke protecollen zijn altijd leuk om er tussen te hebben.
Mijn 2 de wedstrijd was gisteren en was ook weer een thuis wedstrijd. Deze proeven gingen eigenlijk totaal niet zo als ik gehoopt had en degene die mij kennen zeiden dat ook ik had veel te gespannen gereden en was aan de eerste proef heel goed te zien. Maar deze was ik eerste met 162 punten en ik had men 7de winstpunt.
De tweede proef ging iets beter en relaxter maar nog niet helemaal super maar ook deze sloot ik af met 162 punten en was hiermee 3de. En mijn 8ste winstpunt had ik ook verzameld.
Over 3 weken ga ik voor het eerst uit starten met Lorreto en hoop dat ik mijn 2 winstpunten verzamel. Om op het thuisconcour L te mogen starten.