daar aangekomen even aangemeld en mel gezadeld en even laten kijken op het terrein. Het valt erg op dat ze de laatste tijd helemaal niet meer zo schrikkerig is!
nou, ik ging losrijden, het was een grote weide en het was ook aardig druk. buiten de drukte om ons heen zat ik ook nog is op een bom!! mel was ech super druk, en veel tijd hadden we niet meer, dus op naar de 1e proef.
ze was best kijkerig, maar opzich best goed te rijden. het was niet zo een hele nette proef, waarschijnlijk door de spanningen om ons heen en gewoon omdat ze heel druk en moeilijk te rijden was. even afwachten dus wat de jury daarvan vond.
daarna proef 2: deze ging een stuk beter, ze liep veel ronder en ook ontspannen. we moesten even wachten, de jury moest even plassen....uiteindelijk begonnen we en het ging erg goed. de middendraf heeft ze nog nooit zo goed gedaan, we vlogen werkelijk door de ring!!!

na deze proef ff uitstappen en wilde we weggaan, helaas, daar kwam controle van het KNHS. wij dachten van kom maar op, alles klopt, niet dus! de entingen stonden in een entingsboekje en dat moest in het paspoort, we wedren dus uitgesloten!!!!

toch nog goed afgelopen gelukkig!!
Volgende week L1!!!!!!!

(ik heb geen