We moesten allemaal ongeveer tegelijk rijden, en dus ook losrijden.
Ik zag eerst Gaby al rijden en die wees me ook Haike even aan

Ik moest eerst de kür starten, en daarna de 'gewone' proef.
Ik was aan het losrijen en Joop was al wat gespannen, maar geen probleem verder. Toen moest de eerste combinatie in de kür starten, de muziek begint, Joop hoort de muziek en speert er gelijk vandoor

Maargoed. Ik was aan de beurt.... Ik reed wat rondjes om de ring en ik voelde Joop onder me steeds meer spannen.... Ik ging klaarstaan, de muziek begon, en ik moet in stap binnenkomen, mooi niet dus, die stap werd een half stap/draf-dribbelgangetje

Het drafgedeelte ging nog wel redelijk, maar toen de stap...

De galop ging redelijk, af en toe kwam hij door de spanning net iets uit het ritme. De eenvoudige wissels gingen een beetje de mist in, weer die verdraaide stap

Verder was het een proef met aan alle kanten veel te veel spanning, waardoor het geheel er nogal druk uitzag...
Werd uiteindelijk nog iets van 58% (van de ene jury 57.nogwat en van de andere jury 60.nogwat)
Dan nog de gewone proef

Tsja en die borden bleven eng natuurlijk, dus dat leverde nog meer spanning op. Het geheel viel me nog niet tegen (op de stap na natuurlijk

Dan om 5 uur op het bokkers-meeting-point!!

Al met al een ontzettend leuk concours, alles was goed geregeld en zag er netjes uit!