Tevens was dit mijn springdebuut in de B met Lucky Lady!

Vanochtend zijn we al best vroeg weg gegaan en zo kon ik mooi Lautje even kijken! Ze zal vast zelf haar verslag uitbrengen!

Ik kwam er achter dat ik mijn stiften was vergeten.....

Door een ongelukje in de springring en het niet opschieten in het algemeen liep het springen onwijs uit.
Daar baalde ik erg van, Lucky Lady had nog nooit lang op de trailer gestaan, maar het ging erg goed moet ik zeggen. Behalve als wij aan kwamen lopen begon ze heftig te trappen in de trailer, maar zo gauw wij weg liepen was er niks aan de hand!
Na al die uren gewacht te hebben konden bij dan eindelijk opzadelen, Lucky was lekker onrustig met het stiften indraaien... maar even wat gestapt en daar was ze aardig van afgekoeld!

Met inrijden liep ze erg lekker, ze was lekker rustig, er zat een aardig stuur op dus ik had er wel vertrouwen in!

Eenmaal in het parcours luisterde ze erg goed, zette geen pas verkeerd en liep netjes de bochtjes door, ik had eerlijk gezegd geen idee wat me overkwam, zo lekker had ze nog niet gelopen sinds ik haar had.
Daardoor begon ik een beetje te veel met mijn hand te prutsen waardoor we toch 3 balken op liepen (grrrrrr... stomme ik had ik haar maar laten gaan waren we wss foutloos geweest!!!!

Ik was igg dik tevreden!
Doordat alles zo was uitgelopen moesten wij naar huis toe aangezien mijn ouders vanavond een etentje hadden, en moest ik mijn tweede parcours afzeggen, wat ik absoluut niet erg vond hoor, ze liep lekker het 1e parcours dus had er geen problemen mee!
Bij het inleveren van de nummers kreeg ik nog een super mooie lint, was er erg blij mee, leuk aandenken!

Al met al dus een geslaagd dagje!
Helaas alleen de bokkers Lautje en Karin gezien....