we hadden wedstrijd in Schoorl, de hindernissen waren wel leuk,maar echt spectaculair was het niet
helaas was het ook maar 1 parcours
vanaochtend had ik oetje ff gereden,omdat dat beest vol met energie zit, ik zou ff langs de weg gaan, maar dat verliep niet top
was er een aantal keren bijna vanaf gevlogen. ze was helemaal gek aan het worden, mocht geen druk meer geven op de teugels of met mijn benen of ze vloog omhoog
paardje is eigenlijk altijd een btje verwend geweest, ze heeft altijd braaf haar rondjes gelopen, maar ik moet van mijn instructrice haar meer aan het werk zetten. ze is ook zo'n plank
maar weer ff terug naar de wedstrijd
ze was super heet en ik werd helemaal gek van dat beest en mijn instructrice zegt ook nog zo leuk: ja leuk he zo'n paard met goede conditie
maar oke, we waren foutloos, ook de barrage was foutloos, ik wilde niet helemaal voluit,omdat ze zo vreselijk sterk was, maar toch nog een redelijke tijd neergezet!!!!toen was het wachten op de prijsuitreiking, ik was het echt zat, want het was vreselijk warm, dus ik had haar afgezadeld, en jahoor.....toen had ik prijs
grrr naja dan maar even te voet opgehaaldeen 4e prijs van zp'n 23 deelnemers
dus nu mag ik M starten
)
Zelfs met een slofteugel is het bloedlink en het is bij ons ook redelijk druk dus ik ga het niet meer proberen