vraagprogramma gezien dat er voor de M&Z extra prijzen waren van 100 (
) Euro... Nou daar wilde ik dus wel starten!! Leek me wel leukom even 100 Euro te winnen
! Het leek me logisch dat de extra prijs bij de eerste proef uitgereikt werd, dus die proef had ik geoefend, die andere niet
(had ik ook geen tijd voor hoor
)Nou vandaag was het concours dus
.De eerste proef moest ik om 12.55 uur. Ik had een half uurtje losgereden. Toen de proef in....
Hij was echt super fijn. Normaal is Mazzeltje altijd ontzettend lui, maar nu was hij goed aan het been
en de proef liep super. 2 weken hiervoor had ik ongeveer net zo'n proef waar ik ook heel erg tevreden mee was. Kreeg ik mijn punten: 62,60% .... Misschien stom om te zeggen, maar ik had dus echt wel meer verwacht! Die proef 2 weken ervoor had ik dus 68,20% en ik had nu iets in die richting verwacht, misschien 2% minder, maar goed....
Ik eigenlijk dus al best wel balen, want ik wilde die prijs!

De tweede proef moest ik meteen na de eerste, er zat er één tussen. Ik merkte al toen ik nog eventjes reed dat hij drammerig werd... Maar goed snel erin dus. Had ontzettend veel publiek, want alle andere ringen en klasses waren al afgelopen. Dat was dus heel fijn, maar niet heus,
want hij was heel stout!! Liep de hele tijd tegen de hekjes aan te drukken en spurtte een paar keer weg.. Dat was iets minder dus...

Kreeg ik daarvan de punten: 67%
Daar snapte ik dus echt helemaal niets van!! Het had juist precies andersom moeten zijn!!!! Maar goed, daarna de prijsuitreiking....
De eerste proef was ik Ex Equo 1e (godzijdank) met een ander meisje. De tweede proef had ik gewonnen... En toen de extra prijs.... Bleek dat ik hem moest delen met dat andere meisje!!!

Hahaha, dat was natuurlijk wel jammer!!
Maar goed, desondanks ben ik wel tevreden, al is die jury van de eerste proef niet mijn favoriet meer...
.Uiteindelijk kwam ik nog uit op 87,50 Euro.. Niet mis natuurlijk!!
Maar wat ga je doen als je 10 winspt in de Z2 hebt? je gaat wel hard toch?? (k hou veel wedstrijdtopics bij, dus vandaar
Dat heb je heel mooi gedaan!
Gefeliciteerd!!!!