Het waren twee proeven. De eerste proef was op gras en de tweede proef op zand. Ik reed ook voor het eerst met kalkoenen en dat ging erg goed!
Ik had hem extra goed ingereden omdat hij vorige keer niet langs de jury auto durfte. Nu keek hij er echter niet eens naar in beiden proeven. De eerste proef ging best goed had ik het idee. Alleen vond ik hem wel erg sloom en moest ik flink drijven. Hij gleed met zijn achterbenen uit in de galop (geen ijzers dus geen kalkoenen achter) waardoor hij op de volte erg naar binnen viel (letterlijk viel dus

Maar alsnog ging de tweede proef naar mijn idee slechter (ging een keer naar links ipv naar rechts

Maar voor de tweede proef had ik 164 punten en een tweede prijs!!!! Ik viel zowat stijl achterover, had ik echt niet verwacht!
En het commentaar dat op de tweede coupon stond was:
Zeer goed paard, succes! *trots*
Ik had bij elke proef een andere jury. Zo zie je maar weer, echt een jury sport, wat de een wil zien wil de ander juist niet zien.
Ik ben 2 maanden geleden voor het eerst gestart en ben nu B met 4 winstpunten in 8 proeven. Ben dus erg tevreden!