. Door de hevige stortbuien van woensdag kon er in de grote buitenmanege niet worden gereden, die was te zwaar, dus was de eerste proef binnen en de tweede proef buiten.We begonnen met de Z2 dressuur, de eerste proef ging Lubbes 2 keer in galop (waar het niet moest
), maar verder ging ze goed. Tussen de eerste en de tweede proef was ze even heel erg vervelend
, ze had er ff geen zin meer, heb toen even laten horen dat ik erop zat en ze begon weer te lopen, gevolg was wel dat ze een hele fijne proef liep. En de uitslag mocht er wezen, 1e proef 1e met 193 pnt. en de tweede proef 1e met 194 pnt., toppie dus
. De tweede proef buiten ging wat minder, ze vond de omgeving erg spannend, wat opzich niet gek is, het was pas de eerste keer buiten. Resultaat 1e proef 1e met 164 pnt. en de tweede proef 2e met 148 pnt. Ik ben weer helemaal tevreden! En uiteindelijk Tessa (vGrafiet) die voor de eerste keer een wedstrijd ging lopen. De eerste proef ging lekker, nog wel wat slingerfoutjes, en een hoop gehinnik, want nu was ineens iedereen weg en moest ze helemaal alleen in de manege lopen
. In de tweede proef ging de galop nog wat hard, maar verder was ik dik tevreden. Oja, dit was in de L1. Uitslag 1e proef 1e met 161 pnt. en de 2e proef 1e met 158 pnt. Helemaal te gek Lielle reed ook mee in de L2, ik weet alleen helaas niet hoe het bij haar gegaan was, maar met losrijden zag het er netjes uit
Mascha was er ook, maar alles ging vandaag bij haar fout, morgen komt ze terug om
te maken, hopelijk doet alles het dan wel naar wens.
ben geen paard
er is zelf iemand die terug komt voor een partij(tjeh) modder worstelen
en super paardjes!!