Ik had mijn paardje laten chippen en meten, en omdat er op dat blauwe chipformulier stond dat ik een KOPIE van haar reg. bewijs moest meezenden, maar mijn staleigenaar vertelde dat ik het origineel juist moet zenden, had ik voor de zekerheid maar even naar de KNHS gebeld, die mij vertelde dat ik een kopie moest turen. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg ik gister een brief terug van de KNHS dat ik het origineel moest sturen

Omdat we een slechte ervaring gehad hebben met het opsturen van paspoorten naar de KNHS (is een keer kwijtgeraakt...) is mijn vader er vandaag heengereden (is gelukkig niet zo ver voor ons) hij heeft het verhaal uitgelegd, en verteld dat we het paspoort liever niet opsturen omdat het uit Belgïe komt en nogal moeilijk te vervangen is en we nare ervaringen hebben met het opsturen van paspoorten etc.
Nou de KNHS heeft toen meteen het meeten en chippen etc. in mijn paspoort geregeld, én ze hebben (uit eigen beweging nog wel!) meteen een startkaartaanvraag opgemaakt

Dus als het goed is heb ik over 2 weken mijn startkaart + coupons al

nu nog zien of het écht over 2 weken binnen is, maar ik vind dit al n hele vooruitgang, heb tot nu toe bijna alleen maar slechte ervaringen (en aanvaringen

Zou het dan toch nog ooit goedkomen.....