Lekker de tijd genomen om in te rijden omdat ik maar 1 proef deed en het het eerste buitenconcours weer was. Alles liep lekker het was schitterend weer en ze was fijn ontspannen, op naar de proef.
Ik vond de proef ook heel fijn gaan, was een klein accidentje, de ring was naast de grote weg, en toen kwam er een aanhanger met een groot rood wapperend zeil langs wat behoorlijk lawaai maakte waarvan ze schrok en ging steigeren, en opzij sprong, dat was tijdens de middenstap. Weer terug op de diagonaal gebracht, en proef voortgezet, bij de volgende letter liep ze alweer lekker. Al met al had ik er dus een goed gevoel over.
Nou, de punten afgewacht, en wat zag ik tot mijn grote verbazing, 138 punten!!!!

In mijn ring waren er maar vijf deelnemers, waarvan nr 1 179 punten had, nr 2 164, daarna twee deelnmrs met 138 en daarna zelfs nog iemand met 136 punten! Extreem laag of hoog dus (op de 164 na dan).
Dit is toch vaag?
Let wel, ik geef hier geen commentaar op een oneerlijke jury ofzo, als het goed is is het goed, en er zal bij mij wel het eea aan geschort hebben, maar zet er dan commentaar bij, en niet alleen dat van aan de teugel, daar kan het toch niet alleen aan gelegen hebben?