k weet niet meer hoe laat we precies aankwamen maar in ieder geval op tijd 8) Rond kwart voor tien gezadeld voor de dressuur, losgereden en alles. Het proefje ging op zich wel redelijk maar veel van die fouten (middendraf werd galopje) en dat soort dingen. Maar bleek ik 186 punten te hebben!! Wooow schrik!! Helemaal omdat de rest van de baan punten in de 130 had :shock: Hmm key dan

Dit was mijn coupon (cijfers er nog even duidelijker onder gezet)

Na de dressuur heb ik 2x de cross verkend, de eerste keer alleen met mn vader en daarna nog een keer met twee vriendinnen; Marjolein en Angela. Toen zagen we ineens dat er nog een hindernis was (ons geelkleurige bordje zat verstopt achter een boompje) :twisted: dus ik very happy dat ik em nog een keer verkend had anders had ik het niet geweten!! En ik was niet de enige!!

Na het springen liepen we naar de vet. voor de veterinaire keuring. Moest even naar zn hartslag gekeken (nah jah, geluisterd) worden en of ie regelmatig liep. Dat was allemaal wel goed dus richting crossterrein. (Had trouwens een pols van 74, was beetje opgefokt uit het springparcours gekomen)
Eerst flink lang gewoon rustig gestapt in het gras want op het strand was het veel en veel te zwaar. Één keer uit het niets even de sprong genomen (em even laten schrikken net zoals het zou zijn naar hindernis 1 waar ontzettend veel een weigering op hadden). Maar hij pakte de inspringsprong zo dus niets aan de hand.
En rond 20 over 3 was het eindelijk zo ver. Ik mocht richting start. :shock: oehh wat was ik zenuwachtig en superbang dat ie zou weigeren op numero 1.. Maar na het startschot (nah jah, de meneer telde gewoon af zeg maar) reed ik in een rustig handgalopje met veel been (dus heel erg dwingend) op de hindernis af en... Hij pakte em!! Dus ik meteen al super belonen maar dat was alleen nog maar hindernis 1

Toen gingen alle hindernissen eigenlijk wel goed, Lars hield best wel wat vaart erin en vond het echt hartstikke leuk!! En ik ook want hij sprong alles en was voorwaarts!!! Hij vond alleen af en toe de hindernisjury's spannend (zaten soms beetje verstopt met gele hesjes duss heel spannend

Dit was dus de hindernis ervoor: (nr. 9)
En daarna kwam de scary hindernis waar Mn superbrave (overdonderde

En zo vloog ik :wink: :
Het stelde dus eigenlijk helemaal niks voor

Daarna direkt eraf gesprongen neusriem en singel los ik mn bodyprotector uit en capje af en lekker stappen op het lichte gedeelte van het strand (vlakbij het water waar je helaas niet in mocht, was er zo samen met Lars ingelopen want na zo'n cross in 20 graden heb je het wel warm

En na heeeeeel lang wachten (rond een uur of 6) was de uitslag er

Met de dress waren Aniek(Tha_Niekje) en Anneloes (Royal) er trouwens en die hadden vetttttt mooie foto's gemaakt

Maar zo zag de lijst eruit: (khoop beetje duidelijk)
Heel veel groetjes hessy en superLars die int crossen er weer 2 wp'en bij hebben!!!!!!!