Ook moesten we vandaag weer voor het eerst met het viertal.
Eerst moest ik om 10 uur met Gillian. Met losrijden was ze echt super gestressed en heb ik ook een paar bokken uit moeten zitten.

Gillian heeft een beetje een probleem met het rechts aangalopperen, dat doet ze echt bijna nooit. Ze zit altijd verkeerd.
Met losrijden was ze soms al een paar keer uit zichzelf in de rechtergalop gesprongen. Dus er klopte toch even iets niet.

Maargoed, in mijn proef was ze gelukkig minder gestressed. Ze vond het wel spannend allemaal, maar toch al minder.
Bij de eerste middendraf sprong ze helaas in galop aan. Dat was wel jammer. En 1 keer wilde ze de hoek niet door, bij de jury auto.
En TOEN! De rechtergalop! Ze sprong gelijk goed aan! Echt SUPER dus!

Dus ik kwam ook heel erg tevreden uit de ring!

Daarna moest ik om 10 voor half 12 met Camilla. Met losrijden was ze ontzettend sterk en fris. Maar gelukkig kreeg ik hulp en toen ging het al wat beter.
In de proef was alles spannend waardoor mevrouw lekker gestressed was en dus alles wilde zien.

Ik reed zelf echt heel erg geconcentreert, en toen gebeurde het.... Ik reed verkeerd! Tot 2 keer toe..

Toen moest ik van draf terug naar stap, maar ging ik veelste vroeg

Ik kwam dan ook de ring uit en barstte in tranen uit. Heb mijn pony kapot geknuffelt omdat ze zo braaf was en mezelf nog even een keer voor mijn kop geslagen.

Daarna viertal. Ging wel redelijk. Beetje slordig eigenlijk en Camilla ging er 1 keer bijna vandoor. Er zaten (naar mijn gevoel) wel hele nette stukken tussen!

Resultaat:
Gillian: 163 punten
Camilla: 154 punten
Viertal: 3e plaats
Op mijn coupon met Gillian stond wel iets leuks BTW!

Je hebt mooie stap en draf momenten, de galop is nog wat te ontstuimig. Probeer de aandacht van je pony bij jou te houden. Heel goed dat je zelf rustig blijft. Mooie pony!"
Ook heb ik maarliefst 4 8-en met Gillian gereden. Voor welke onderdelen weet ik zo niet.

TROTS dus!