Vanmorgen begonnen met de dressuur. Natuurlijk begon het precies de regenen tijdens mijn proef en Naomi kan daar absoluut niet tegen, echt kont in de wind en niet meer willen lopen!

Alleen bij het afgroeten draaide ze iets. Maar verder heeft ze een supergoeie proef gelopen! Echt de beste van alle 4, en dat voor een springpaard. Ik was dus blij dat de jury het met mij eens was en ik 174 punten kreeg ( en een 1e plaats ). Echt veel joh!!!!! 'k Had maar een 5! ( Ik weet de punten eerder, omdat ik secretaris ben en dus de uitslag moet narekenen )
Ik wist dus ook al dat mijn directe concurrent lager was geeindigd. Het springen moest de doorslag geven. Nu springt zij met haar haffie ook ontzettend goed, dus het zou heeeel spannend worden. De pensionhouder had allemaal nieuwe hindernissen gemaakt, dus dat was erg mooi om te zien, maar ook voor de meeste paarden bij ons, erg kijkerig. Ik moest als eerste springen, want ik spring het hoogste ( B = 1 meter ), de rest springt niet op wedstrijden. En ze sprong echt onwijs goed! Heel rustig en beheerst, lappen lucht over, echt lekker. Rij ik dus met m'n stomme kop na hindernis 6, naar hindernis 1 in plaats van 7!!!

Merkte het nog op tijd, zodat ik volte kon rijden, in plaats van de verkeerde te springen. Helaas had ik ook nog een balk op 7.
Dus nu was het heeeel spannend hoe dat andere meisje het zou doen. Uiteindelijk was zij uitgebeld in de barrage. Zij is 2e geworden en ik 3e, maar dat was genoeg om net ( met 1 plaatsingspunt verschil )het Clubkampioenschap te winnen.
Ik was zooo blij en trots op mijn Naomi, dat ik gewoon eventjes moest huilen

( zie voor foto's van de beker bij het topic "Clubkampioenschappen" van SplashisLief. Hij is echt megagroot, tis de linker...)