Wel grappig daar op zich, het was van die veengrond dus de bodem bewoog een beetje

Binnen was het ook al niet veel soeps, er waren 2 inhammetjes met deuren, doodeng dus. Ik probeerde van te voren hem er een beetje normaal langs te krijgen, was erg moeizaam ging. Op de protecol stond: "rijbaan verkennen duurt te lang!!" >;) Ook had hij erg last van zijn mond ivm doorkomen van ruinentand. Normaal heeft hij een vrij stille aanleuning maar nu had ik allerlei aantekeningen zoals: nageeflijk houden, onrustige aanleuding, teen de hand, meer nageeflijk, meer zakken, contact houden blabla. Het enige wat hij nu wel deed was middendraf daar had ik 2x een 7 voor. Verder erg vaak ver springen voor het inhammetje, vooral bij de b, waardoor hij bijvoorbeeld omsprong in middengalop, wat ie normaal nooit doet.
Dit waren dus echt slechte proeven voor Pride's doen.
Uitslag: 1e proef: 148 en 2e proef: 156
Toch nog een winstpunt, waarschijnlijk vond ze dat wel waard omdat ik zag dat ze later een 5 in een 6 had veranderd. Toch blij dat ik niet voor niks ben begaan, maar het waren echt bagger proeven. De punten waren sowieso laag, vooral bij de 1e proef: in de 1e proef geen winstpunten en de 2e was het hoogste iets van 167.