ik startte vandaag met Oeterma in het L springen, het klassieke parcours ging echt lekker(ik weet me god niet meer hoe het parcours ging

ik heb een deken gewonnen en 40E

toen het 2e parcours, dat was progressief, de laatste sprong kon je kiezen tussen een gewone oxer of een verhoogde oxer met een waterbakkie(zonder water

Oeterma was nu wat rustig en werd wat vlakker, maar ik was weer foutloos (+de joker gesprongen)en werd uiteindelijk weer 1e!!!

sorry Gomir

en weer heb ik een dek gewonnen(van de dierenartspraktijk, de eigenaresse van het paard is ook dierenarts, en ook zelfde praktijk...dus die heeft ook al zo'n deken

dus ik heb winst gemaakt geloof ik

daarna moest ik met Tobias nog in het M, iedereen vond het maar al te leuk(hoorde ik achteraf) dat ik met een pony tussen die grote paarden sprong

1e parcours ging super!!!! bij 6 kwam ik iets de dicht eronder dus daar nam hij de balk mee, en in de 3 sprong bleef die mooi in het ritme, maar de pootjes hingen wat naar benee

2e parcours was progressief, nu weer met die joker hindernis, maar hij stond echt op 1.30!!! en aangezien Tobias water/zeilvrees heeft heb ik besloten om de andere te nemen! 1.30 is toch ZZ voor hem

dus heb verder ook geen idee hoeveelste ik ben geworden
maja ik heb weer een leuke maar vermoeiende dag gehad!

en nu geef ik het woord aan GOMIR