A.s zondag heb ik mn eerste Endurance wedstrijd van dit seizoen in Austerlitz.

Weken geleden alles al op de bus gedaan ( inschrijformulieren), werd ik gister gebeld door iemand van het KNHS dat ik nog geen startkaart had aangevraagt

((Ik dacht dat dat alleen voor dressuur en spring wedstrijden was??))
Volgens haar was het dit jaar ook voor het eerst bij Endurance.

Maarja, ik heb geen startkaart... en die heb ik natuurlijk never nooit niet binnen voor zondag...

Dus ze zei dat ze me de formulieren toe zou zenden die ik dan weer voor vrijdag terug moest sturen ( of faxen) zodat ze bij de start wel konden zien dat de startkaart is aangevraagd.
Dus zo gezegt zo gedaan.... Vandaag kreeg ik de inschrijf formulieren binnen voor me startkaart.De helft wat er op staat kan ik niet eens in vullen omdat mn pony gaan papieren heeft en eerlijk gezegt weet ik niet eens zn precieze geboortedatum!

Maar waar ik nog het meest mee zit is dat ik een levensnummer moet invullen die dus te vinden moest zijn op het paardepaspoort. Maar aangezien ik die ook niet heb schiet het niet op.
Bij de vorige eigenarese is hij gechipt en ze heeft alleen zo'n pasje voor hem aangevraagt en dus geen paspoort.
Met andere woorden, Ik kan dus geen levensnummer in vullen die dus noodzakelijk is voor het aanvragen van de startkaart.

Alvast bedankt!