We waren iets aan de late kant. We gingen binnendoor en onderweg stond alles vast. Bijna twee uur erover gereden ipv ruim anderhalf...
Het programma liep ook nog wat in dus het was even opschieten(nadat ik nog wat mensen gesproken had waaronder gijsenkim

Otje opgezadeld en hij was redelijk mak. Die vliegenmutsjes zijn echt een uitkomst

Na een minuut of tien draven en wat galop werd ik ineens al omgeroepen

Na nog een kwartiertje en dus nog even rustig losspringen mocht ik wel echt de ring in

Alleen langs de brug met fontein en surfzeil vond hij niet zo'n heel strak plan...Na wat gemedder bij de start gekomen en daar stond hij heel braaf. Met de start was hij ook braaf en vlot weg en hindernis 1 ging super. Twee was een beetje rommelig, want dan kwam je langs de brug. Aanrijlijn naar drie(strobalen) was ook wat hectisch, want de ideale lijn liep rechts langs de brug...Waaaaahhh Help, ik wil hier eigenlijk niet lopen. Toink, toink, toink...Maar wel in één keer over de strobalen gekomen al was het wat rommelig. Mandenstapel naar het bruggetje toe ging redelijk en de witte plank ook

En toen moesten we over het bruggetje

In de tweede bak sprong hij ook super. Hindernis negen vond hij even eng, omdat daar een heel 'huis' om heen stond, maar toen ik been gaf was het goed

Tweede rondje ging prima! Ik kon mooi ritme houden en hij bleef mooi vanuit het been lopen. Alles liep goed, alleen van vier naar vijf werd hij iets te loperig en toen had ik op vijf niet zo'n hele mooi afstand. Verder was hij echt helemaal top!
Ik kon gewoon mooi zitten en wachten en Ot was ook helemaal blij

We kwamen supertevreden de bak uit en ik ben heel blij dat ik het eerste rondje op zo'n manier heb kunnen oplossen. Als ik met hem was gaan vechten was het daarna en het tweede rondje wsl heel wat minder gegaan...(als ik nog binnen was gekomen

Heb echt superfijn gereden en heb nu al zin in Roden

Na het rijden Ememtje nog even gesproken en toen zijn we naar huis gegaan. Ik vond het trouwens wel vreemd dat ik het tweede parcours bijna een punt lager had voor stijl dan het eerste

Ik ging voor het vertrouwen en het ging stukken beter dan ik verwacht had dus mijn dag kan niet meer stuk