Tweede parcour ging al veel beter, ze stopte minder, maar weer moest Andy de laatste hindernissen vooruit rennen . Bij zo'n cross merk je gewoon nog het gebrek aan vertrouwen, wat al wel een heel stuk opgebouwd is maar nog lang niet 100%. Je voelt wel dat er op sommige punten vooruitgang zit of juist nog behoeft, dus we gaan nu vrolijk weer met manegelessen oefenen (al is het dan alleen maar het feit dat ze in een binnenbak moet springen). Tjo is gewoon zelf ook nogal onzeker, en tja zo veel springervaring heb ik nu ook weer niet dus ik moet nog heel veel leren. Maar voor een eerste cross was ze wel hardstikke braaf, ben weer supertrots op knollie!

En we hebben natuurlijk Taco en Kelly gezien, en Anneke en Sandra met Tasja en Beauty. Nienke was helaas ziek dus Sandra ging nu ook me Tasja crossen. Alleen heb ik voor haar Tasja losgereden en met Beauty gelopen als zij bezig was met Tas. Tas is echt een leukerd! Kan hardstikke goed springen (en Beauty ook trouwens) maar rijdt wel heel anders dan Tjo. Moest weer even omschakelen
Maar het was wel onwijs gaaf hoor! Super organisatie ook, volgende keer weer