Met losrijden was Fallie erg sloom (ben niet anders van hem gewend) en dat werd al helemaal erg toen de zon op de bak ging schijnen!

Toen liep de wedstrijd ook nog eens uit.

Toen mocht ik rijden en waren de coupons kwijt... nog meer vertraging...
Maar toen ik de bak in kwam om mn proef te rijden was fallie wel wakker (enge omgeving

Maar mijn pony is nogal uitgekookt en weet precies wanneer ik geen zweep heb... Hij werd daarom ook wel wat traag aan mn been onder de proef maar verder mocht ik niet klagen.

De 2e proef moest ik er metteen achter aan doen omdat ze ervoor de andere combinatie hadden laten rijden om vervolgens mijn coupons te zoeken (uiteindelijk niet gelukt, ze hebben toen Blanko coupons gebruikt)

Ff weer een zweepje er bij voor de proef begon om hem weer wakker te krijgen en hij begon de 2e proef weer fris.

Hij was nu veel vlotter aan mn been en hiij lette wat meer op!

daarna uitgestapt, in de trailer gezet en naar de prijsuitreiking gegaan!

Naja ik had al niet veel hoop omdat het een hele strenge jury was.. (al van meerdere mensen gehoort! In de M1 had de winnaar 147 punten! )

Maarrrrrr ik was 1e met wel 178 punten in de 2e proef

We wraen maar met zn 3en maar de andere 2 combi's waren allebei al ruim Z2 startgerechtigd en ik heb pas 1 winstpunt!

Maar ja volgende keer hebben we gewoon een winstpunt

In de eerste proef had ik 165 en dat was ook echt verdient! hij was gewoon te traag....

Ik ben wel blij dat ie voorruit gang toont....