Helaas kon Oscar niet mee op wedstrijd vandaag omdat ze wat ziekjes is. Dus Oscar nogmaals bij deze beterschap gewenst

Allereerst moest ik dus op zoek naar een voorlezer, want die had ik nu niet. Gelukkig was er een meneer die mij wel voor wilde lezen. (En achteraf bleek hij echt heel fijn voor te lezen

Als eerste L2-combinatie kwamen we de ring in. Maar de jury had net de L1 ook gejureerd en wilde toch echt even naar het toilet. (Geen probleem, kon ik nog even lekker de ring rond stappen

Doordat er een informeel kort praatje kwam, was bij mij meteen alle stress weg en heb ik een heerlijke proef gereden. Het doorzitten ging echt super. Ook had ik totaal geen pijn gehad, dus besloot ik de tweede proef gewoon te rijden.
De tweede proef ging nog beter dan de eerste proef en ik was echt heel tevreden. Natuurlijk zijn er altijd nog wel dingen die beter kunnen, maar ik was nu echt heel tevreden over de proeven die we neer gezet hebben. (ik geloof dat dit pas de 4de L2 wedstrijd was of zo)
Nadat ik Laiser had uitgestapt, hebben we hem bervijd van dat zadel op zijn rug en in de trailer naar huis gebracht waar hij lekker nog kon genieten van het voorjaarszonnetje in de wei.
Voor de prijzenuitreiking ging ik nog even terug en ook om nog naar een paar bekenden te kijken.
Nou het was zeker de moeite waard om terug te gaan.
Ik was de eerste proef derde geworden met 156 punten en de tweede proef eerste met 158 punten.
Om daarna nog eens van een vrouw van een grandprix-ruiter te horen dat ze mijn laiser zo geweldig vind.
Je snapt ik was al blij, maar met zo'n compliment erbij ben je helemaal blij.
...en die pijn die ik dan nu af en toe voel aan mijn blessure, neem ik dan wel voor lief

Morgen gaan we gewoon even lekker relaxed een buitenritje maken en maandag heeft Laiser een dagje rust. (En ik dus ook