Er hingen nl verschrikkelijk mooie antraciet kleurige jasjes die precies matchten met mijn antraciet GPA, dus ik begon alweer helemaal te kwijlen

Even verderop was de KNHS stand, dus ik ben daar heen gegaan om te vragen hoe en wat, maar niemand daar wist het. (he dat klinkt bekend bij de KNHS

Toevallig liepen Tineke en Imke Bartels daar ook en de KNHS-mevrouw sprak hun erop aan en vroeg aan hen of ze het wisten.
Imke had geen idee, maar volgens Tineke mocht het wel, en ze vond het nog super mooi ook., alleen 100% zeker wist ze het niet.
Toen kwam die KNHS-mevrouw met het idee "het opperhoofd" van de KNHS te bellen (De heer Naber) en hem die vraag voor te leggen, want als zelfs het opperhoofd het goed vind moet het natuurlijk kunnen.
Dit was zijn antwoord:
"Als je verenigings tenue (geldt vd paarden) niet persé blauw of zwart voorschrijft, mag je wél met een grijs rijjasje starten, ook in de dressuur!"
Ik heb daarna meteen mijn nieuwe antraciet (donkergrijze) rijjasje gekocht, en móchten ze dan toch onwijs gaan zeuren heb ik altijd nog mijn zwarte als reserve.