We moesten naar Veldhoven naar mijn oude manege, dus dat was wel leuk.

Om 17 minuten over 1 moest ik rijden met Gillian. Al redelijk vroeg gaan losrijden. Eerst was ze heel erg gestressed. Buitenbak was erg spannend, en er zaten spoken in de bomen en in de stapmolen.

Toen was ik eindelijk aan de beurt en voor mijn idee ging de proef echt súper slecht. Iedereen zei dat het er best netjes uit zag, dus ik wist niet wat ik kon verwachten.
Uiteindelijk was ik toch nog 11e met 157. Dus mijn eerste winstpunt is binnen!

Daarna eventjes relaxen.

Om kwart voor 5 lekker gaan losrijden. Wat echt totaal niet ging.
Weer was de bak eng, en om maar weer niet te spreken over de bomen en de stapmolen. Maar ook waren de voetballers op het voetbalveld erg eng, en opvliegende vogels natuurlijk ook.. en en en..

Alles was dus eng en er was niets met die pony te beginnen!

Ongeveer 10 minuten voordat mijn proef moest beginnen mocht ik in de binnenbak, nog even rijden in het stukje voor de ring. Dat ging gelukkig al een stukje beter, maar nog niet super.
Toen maar zonder enige hoop de ring in gegaan en maar kijken hoe het zou gaan.
Het begon al goed. Gebroken lijn, daarbij doorzitten. Op x een volte 10 meter. Daar zat ik dan door op een gespannen rug!

Ook het wijken ging totaal niet. Eerste keer, een 4, ging ze niet opzij, pas op het einde een paar pasjes, maar zo kwam ik dus nooit aan de 5 meter.

2e keer ging een stuk beter, maar de achterhand bleef een beetje achter.. een 5.
Verder ging alles voor mijn gevoel heel slordig en slecht.
Weer zei iedereen dat het toch wel goed ging voor de 1e keer. Dus wat kon ik nu verwachten..

Had heel laag verwacht. Toen de prijsuitreiking begon wilde ik ook alvast opstaan toen ze gingen zeggen wie er laatste was. Maar nee, dat was ik niet!

Uiteindelijk toch nog 7e met 154.

Dus ben toch wel tevreden!
12 april weer, dus even goed oefenen, en die 2 puntjes er bij!