ik heb hem vorige week na een tip van iemand eerst 's middags gelongeerd voor ik wedstrijd had, daarna gewassen&gevlochten en naar wedstrijd gegaan, leverde 2x 2e op met 160 punten, dus vandaag longeerde ik hem weer eventjes voor ik hem klaar ging maken
ben ik daar, Quentin nog ff gepoetst, had toch tijd genoeg, daarna ging ik opzadelen, oliebol singel+gelpad vergeten

snel mn vader gebeld die de spullen kwam brengen, maar ik zat er dus net op toen waren er nog 3 voor mij, wat normaal veel te kort is voor mij, dus ik dacht ach ja we zien wel
maar hij liep eigenlijk vrij snel al best lekker, was wel tevreden al zaten er wat slordigheidsfoutjes in. Heb de rest van mn rubriek gekeken, daar liepen echt een paar

toen bij de Z1 staan kijken, mn moeder zei nog dat de prijsduitreiking al begon, dus ik zei haal jij mn coupon maar op, ik heb toch geen prijs, bart bax reed nml mee en nog 2 hele mooie en goede paarden, dus k had mezelf hoogstens een 4e plaats gegeven, en zelfs dat eigenlijk niet
maargoed 1e was Bart Bax met 171 punten
ik was 2e met 165 puten
3e was een meisje dat een supermooi en goed bewegend paard had, 157 punten
dan 146, 2x 142 en 141 en dan zaten ze al in de 130 dus ik ben echt supertrots op Quentin