's Morgens eerst Jaquar en daarna Mistral Jinx gereden, 's middags
Mad Jamie gewassen, gevlochten en natuurlijk gepoetst voor de wedstrijd.
Net na 5 uur vertrokken we dan richting Druten, wat voor ons meer dan een uur rijden is, na wat gezoek waren we er dan eindelijk om kwart voor 7 geloof ik. Coupons ff afgegeven en betaald, want dat hadden we dus nog niet gedaan. Er was daar dus een bak van 20x60, klein stukje om los te rijden en 20x40 was dan de ring. Niet zo heel geweldig dus, bovendien waaide het kei hard en dat hoorde je daar binnen kei goed.
Daarna mijzelf ff de correcte kleding aangedaan, Mad Jamie gezadeld en losrijden met die hap. Opzich viel er wel te rijden op dat kleine stukje, omdat we er niet met veel reden, Mad Jamie liep dan ook best netjes, als was hij in het begin links iets sterker dan rechts, maar dat had ik binnen de korste keren opgelost. Nou daar gingen we dan, als 3de starter van de ring, ik kom binnen -->staart omhoog, wat is dit hier baasje? oehh kijk daar staat wat en oehh kei de jury, whaha ik moest er wel om lachen, jullie hadden de gezichten van de mensen moeten zien, zo van wow wat kan die pony bewegen, was gewoon echt mega vet hoe hij bewoog toen hij zich opfokte. Daarna aan de proef begonnen, ging wel aardig, zaten wat foutjes in die absoluut niet nodig waren, maar die slopen erin doordat hij nog een beetje opgefokt was of weer iets nieuws zag. Maar we hadden wel een 8 voor de middendraf

Daarna ff rustig gestapt, niet meer veel gedaan, nog even gedraafd enzo en toen de 2de proef, die ging iets beter naar mijn gevoel, maar ook hier zaten nog fouten in die niet nodig waren en waarvan ik zeker weet dat ze de volgende keer wel lukken. Maar het is nog een jonge pony (5 jaar) en we rijden pas net (3 proefjes) L1, dit waren dus pas de 4e en 5e proef.
Nou om half 10 was dan eindelijk de uitslag, in de eerste proef waren we 2de met 163 punten en in de tweede proef waren we ook 2de maar nu met 165 punten. Beide proeven werden gewonnen door hetzelfde meisje, met 2 x 169 punten, ze reed ook erg netjes, maar volgens mij had die pony al eerder hoger gelopen ofzo, maar ze had het wel verdiend.
Al met al heb ik weer 2 wp verdient, dat maakt het totaal alweer 5 en het L2 komt steeds meer in zicht, die prijzen zijn gewoon meegenomen.
bedankt voor het lezen, doeg