Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hier erg tevreden dus! DubbelFun schreef:@AS1999: en jij weet 100% zeker dat alle spullen die je voor je paarden koopt níet vanuit daar geproduceerd en geïmporteerd worden ??
DubbelFun schreef:@AS1999: en jij weet 100% zeker dat alle spullen die je voor je paarden koopt níet vanuit daar geproduceerd en geïmporteerd worden ??
Annemarievzr schreef:DubbelFun schreef:@AS1999: en jij weet 100% zeker dat alle spullen die je voor je paarden koopt níet vanuit daar geproduceerd en geïmporteerd worden ??
het gaat erom dat Temu en Shein de europese regels omzeilen. Als je een made in china product via agradi of kramer koopt dan weet je dat er op toegezien wordt dat er geen giftige stoffen inzitten.
.......
Een beetje verstandig nadenken over wat genoeg is, is ook als het gaat om onze allerliefste vrienden een goede instelling. Sites als temu doen er echt alles aan om je tot kopen aan te zetten.
AS1999 schreef:Niks; ik betaal liever wat meer dan dat ik giftige spullen haal die onder erbarmelijke omstandigheden zijn geproduceerd. En voor de 'niet iedereen kan dat betalen'-argumenten komen: de dierenarts is duurder als je paard een huidreactie krijgt of vergiftiging oploopt. Daarnaast moet je dan misschien ook geen paarden houden.
Evercreek schreef:germie schreef:Ik heb er een bit gekocht (exact dezelfden worden hier verkocht, maar dan veel duurder), en een rubberen borstel om losse haren te verwijderen.
Ook heb ik er echt lederen westernteugels gekocht.
Heb je voor mij nog de link naar de westernteugels? Mag ook via PB