bijrijpaard gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horses_Esmee

bijrijpaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-26 15:13

Goedendag allemaal. Mijn naam is Esmee ik ben 12. En ik zoek een bijrijpaard ik rij al 3 jaar en het meeste is dresuur maar ik kan ook springen en door het bos.Ik woon op Urk dus ik kan maximaal 20 min fietsen iets meer kan maar niet 45 min ofzo. Ik heb mijn eigen rij spullen zoals laarzen en cap en zweep.Ik ga goed met uw spullen om want ik heb een verzorg shetlander waar ik niet op kan rijden op een maandag. Ik kan op de dagen woensdag donderdag vrijdag en zaterdag. GR Esmee :) :) :) :D :D :D

Kidde

Re: bijrijpaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 15:17

Leuk dat je op zoek bent! Helaas mogen dit soort berichten niet op het forum. Je kan op de bokt markt wel een advertentie plaatsen. Verder heb je ook speciale Facebook groepen voor het zoeken van een bijrijpaard en kan je op maneges nog briefjes ophangen of aanbellen op plekken waar je paarden ziet staan. Succes!

Horses_Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-26 15:19

jammer genoeg heb ik al gevraagt op Urk maar die mensen kende mij niet dus lieten ze het me niet doen

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 16:42

Welkom op Bokt. Hoezo kan je niet 45 minuten fietsen? :+ Gelukkig kon ik dat vroeger wel, anders kon ik niet eens naar de manege want die was al bijna een uur fietsen. Zoals eerder is gezegd kan je misschien een oproepje op de bokmarkt zetten. Tip:: zet in de advertentie niet dat je 'al' 3 jaar rijdt. Laat het woordje 'al' maar weg. Het is helaas wel erg lastig om op jou leeftijd een bijrijdpaard te vinden. Misschien eerst beginnen met een verzorgpony? Al zijn die ook vaak lastig te vinden.Misschien op de manege?

Succes met je zoektocht, hoop dat het je lukt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 17:55

Volgensmij mogen zulke oproepen tijdelijk wel gewoon op bokt

Wat leuk dat je een pony zoekt Esmee. Heb je al een briefje in de supermarkt/ op de plaatselijke maneges gehangen? Kent de eigenaar van je verzorgpony niemand die een bijrijdster zoekt?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 18:24

Amber_anne schreef:
Volgensmij mogen zulke oproepen tijdelijk wel gewoon op bokt

Wat leuk dat je een pony zoekt Esmee. Heb je al een briefje in de supermarkt/ op de plaatselijke maneges gehangen? Kent de eigenaar van je verzorgpony niemand die een bijrijdster zoekt?

Oh, is dat weer nieuw? Heb er niets over gelezen in het nieuwsbulletin.

Het bericht van ts is aangepast zie ik, ze heeft al een verzorgpony. Dan klopt mijn reactie net meer. :+

Oh, en ik zie dat ts al meer topics heeft gemaakt over dit onderwerp. Dubbeltopics zijn niet toegestaan dus getemd.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 18:49