Verzorg paard gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horses_Esmee

Verzorg paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:28

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ik ben Esmee Ik ben 12 jaar oud ik rij al 3 jaar in Emmeloord. Ik zoek een Verzorg paard in de buurt van Urk ik vind alles wel leuk springen dresuur en door het bos ik kan het allemaal ik kan op de dagen woensdag donderdag vrijdag en zaterdag Ik ben heel aardig heb nog een paar verzorgpaarden op Urk maar daar mag ik niet op rijden dus ik kan hooi doen stallen doen buitenzetten binnenzetten :) :) :) :) :) GRRRRRRRRR ESmeeee

Nadia
Oppermuts

Re: Verzorg paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:35

Je hebt over deze vraag gister al een topic aangemaakt, ik heb geTeMd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Als ik je een tip mag geven, laat even iemand meekijken naar je bericht.

Leestekens maakt het beter leesbaar en het komt serieuzer over.

Als iemand zegt al 3 jaar dan krijg ik altijd een beetje jeuk. Drie jaar voelt op jouw leeftijd als heel veel maar de gemiddelde paardeneigenaar vindt dat nog niet heel veel ervaring. Dus je kunt er beter neer zetten waar je al ervaring mee hebt.

Rijd je op een manege? Je advertentie komt ook over alsof rijden het belangrijkste is. Daar haak ik persoonlijk al op af

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:45

capopjekop schreef:
Als ik je een tip mag geven, laat even iemand meekijken naar je bericht.

Leestekens maakt het beter leesbaar en het komt serieuzer over.

Als iemand zegt al 3 jaar dan krijg ik altijd een beetje jeuk. Drie jaar voelt op jouw leeftijd als heel veel maar de gemiddelde paardeneigenaar vindt dat nog niet heel veel ervaring. Dus je kunt er beter neer zetten waar je al ervaring mee hebt.

Rijd je op een manege? Je advertentie komt ook over alsof rijden het belangrijkste is. Daar haak ik persoonlijk al op af

Persoonlijk vind ik een advertentie passend bij de leeftijd veel mooier.
Dit is wie ze is.
Dus een bericht vanuit haar en niet als een volwassen sollicitatie.

En ja als rijden haar wens is, is het ook fijn dat men dit van te voren weet en als er iemand reageert die een lieve pony heeft waar naast verzorgen rijden ook een mogelijkheid is.
Anders loopt het toch uiteindelijk op niks uit.

@Esmee
Heel veel succes met het vinden van een leuke pony!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:53

Het hoeft ook niet foutloos. Maar ik verwacht wel dat iemand er moeite in steekt om een leesbaar verhaal te maken. Een pony is geen speelgoed en deze advertentie komt niet heel serieus over zo. Ik laat iemand eerder langskomen om kennis te maken als ze serieus en punctueel over komt.

Dat rijden belangrijk is snap ik ook. Maar een pony kan ook geblesseerd raken of ziek worden. Als het vooral om rijden draait dan zou ik me afvragen of iemand dan meteen weg is als er een betere rijpony langs komt.

Horses_Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:57

@duopenotti dankjewel voor dat mooie bericht :) :) :) :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:01

Heb je toevallig vriendinnen die ook paardrijden? Mss kun je dan mee naar de ponyclub.

Ik heb zelf altijd verzorgsters die ik via via al ken. M'n huidige verzorgster heeft jaren de pony van de buren verzorgd. Dus ik wist van haar dat ze serieus was en afspraken na kwam.

Mss heb je in je eigen omgeving wel mensen die je kunnen aanraden bij mensen uit hun persoonlijke kring

Horses_Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:07

nee jammer genoeg niet ik ben de enige van heel mijn familie die iets heeft met paarden heeft