Ik heb het probleem dat de schoen zelf goed past maar de sluiting is te groot.
Ik had de schoenen gehuurd en echt flink uitgeprobeerd en schoenen bleven super goed zitten zelf in volle galop over het toch wel zuigende gras.
Alleen de huur schoenen waren nieuw en nog niet gebruikt dus ik mocht ze houden als ik tevreden was.
Na 2 weken verloor ik ineens 1 schoen en afgelopen week beide schoenen verloren dus ik heb het idee nu het materiaal vaker gebruikt is het is ‘uitgelopen’ en dus wijder is.
Omdat er een xs frontje op zou zitten dus de xxs besteld en vandaag tot de conclusie gekomen dat ze beide dezelfde maat zijn.
Kleinere gaiter is er ook niet en een zooltje erin maakt de sluiting niet kleiner.
Ik baal hier echt van uiteraard want had bewust schoenen gehuurd omdat ivm kleine hoefjes er vrij weinig over bleef en ik al meerdere miskopen had gedaan.
Pony is niet bekapt in die 3 weken tijd tussen huren en verliezen.
Nu mijn vraag wie gebruikt te mini trainer(deze heeft geen verstel mogelijkheid zoals de grote maten)en kan mij vertellen of ik de sluiting kan veranderen?
Officieel zit je sluitings schroef in het buitenste gaatje en je pivots(rubber pin) in het binnenste gaatje om je neopreen op zn plek te houden.
Is er iemand die dit heeft omgekeerd of is het op die manier gedoemd te mislukken of zelfs je schoen te slopen?
Groen is dus de schroef voor sluiting en blauw de pin om je neopreen vast te houden.