Ik ben op zoek naar goede en fijne stalschoenen voor in de zomer, als ik ze ook tussen de koeien kan gebruiken en tijdens mijn hondenuitlaten dan is dat helemaal top.
Vorig jaar alles gedaan op klompen met een houten zool, maar mijn voeten en knieën namen me dat toch wel wat kwalijk.
Ik heb muckboots voor de winter, de arctic sport, die bevallen me zeer goed. Zat misschien te denken aan het enkellaars model van muckboots voor de zomer maar twijfel toch veel.
Ik gebruik tegenwoordig waterdichte wandelschoenen van de anwb bij de paarden. Hele fijne schoenen en lopen heerlijk. Stuk goedkoper ook
loulou
Geplaatst: Gisteren, 22:09
Ik loop jaarrond op lage laarzen van durbarry. Echt hartje zomer is het eigenlijk te warm, maar ik vind ze verder ideaal. Ik heb snel last van mijn voeten en loop veel op een dag. Met deze laarzen houden mijn voeten dat het best vol.
soesita
Geplaatst: Gisteren, 22:10
Ik gebruik ook gewone goede wandelschoenen (van de decathlon). Niet de allergoedkoopste maar een goed middenklassesegment. Die gaan bij mij bijna het hele jaar rond voor stalwerk. Alleen in heel natte periodes ga ik over op laarzen.
Laura_
Geplaatst: Gisteren, 22:14
Ik gebruik freelander stalschoenen van kramer in de zomer. Ariat heeft ook zo'n model.