Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cioccolato schreef:Gini schreef:Maar op dat moment is de koop toch al rond?
Betalen bij afleveren en anders rij je gewoon weer weg.
Lieser schreef:Kidde schreef:Dan zou je hem zelf moeten houden en een leaser kunnen zoeken.
Of hem zelf houden en naar een rusthuis brengen. Dat is vaak goedkoper dan een pensionstal en je hebt er amper nog werk aan.
anjali schreef:Deze pony zit momenteel in een medisch traject om van het eczeem af te komen. Dat zou 30 euro per maand zijn, dat is niet erg maar waarschijnlijk moet hij dan elke dag zijn medicijn krijgen? Ik vraag me wel eens af hoe rusthuizen dat doen omdat daar vaak ,zeker in de zomer, 24\7 weidegang is. Er zijn meer soorten medicijnen die dagelijks toegediend moeten worden.

Maar uiteindelijk hoorde ik steeds minder en minder en dat is ook helemaal prima. Ik ben heel blij dat het zo gegaan is. Het moment dat ze werd opgehaald was echt heel erg pijnlijk en moeilijk, maar nadat ik had gezien waar ze terecht kwam had ik er zoveel vrede mee! Dus er zijn zeker wel mensen die dat doen hoor.
Ik heb het zelf ook met mijn honden en hun vorige baas gedaan.