Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LoveBodin schreef:Hoe zwaar is je trailer?
En hoe zwaar is je pony?
Als je trailer + pony nu 1100/1200kg weegt (en dat weet je zeker) dan is 1400kg trekgewicht toch genoeg?
Ervanuitgaande dat je E achter B hebt, mag je er dan gewoon mee rijden. Zonder E achter B hebben we iets meer informatie nodig.
Little_Gift schreef:Paard is dan ook echt wel te dik, dat zie je zo op de foto. Een normale E pony zou maximaal 450 kg moeten wegen.
Little_Gift schreef:Paard is dan ook echt wel te dik, dat zie je zo op de foto. Een normale E pony zou maximaal 450 kg moeten wegen.
Narcissa schreef:Mijn tweede, ook 1m62 en voor een KWPN behoorlijk breed gebouwd, woog 492 kg. Op de kliniek, dus betrouwbare meting. En die was mooi in sportconditie, niet te mager maar ook niet te dik...
Zijn jullie paarden echt op de weegschaal geweest of gebruiken jullie dat meetlint? Dat zit er bij mij namelijk makkelijk 50-100kg naast.
DuoPenotti schreef:Ik kan me dan bijna niet voorstellen dat die dan redelijk breed gebouwd is...
Of althans, ik heb dan een andere definitie bij breed gebouwd

Ik heb nog geen kans gehad om hem op de weegschaal te zetten.