Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lara schreef:Het is misschien handig als je wat meer informatie over Siem deelt. Foto van de zijkant bijvoorbeeld. Weet je zijn ouders? Van wie heb je hem gekocht & wat deed diegene met hem qua discipline etc?
NonaKlune schreef:Lara schreef:Het is misschien handig als je wat meer informatie over Siem deelt. Foto van de zijkant bijvoorbeeld. Weet je zijn ouders? Van wie heb je hem gekocht & wat deed diegene met hem qua discipline etc?
Eigenlijk is alles onbekend qua ouders etc. Hij was volgens de gene van wie ik hem heb gekocht onbeleerd maar daar heb ik mijn twijfels bij. Hij heeft in zijn jongere jaren op een kinderboerderij in Apeldoorn gestaan
Hhilde schreef:Als hij op een kinderboerderij in Apeldoorn heeft gestaan, kom je misschien verder via deze site: https://kinderboerderijenapeldoorn.nl/de-maten. Zij hebben ook haflingers (gehad) en ook wel veulens. Anders weten ze misschien wel welke andere kinderboerderij Siem heeft gestaan, er zijn drie kinderboerderijen in Apeldoorn. Op de site zie je ook de tweede kinderboerderij en dan heb je nog kinderboerderij Malkenschoten.
Earth schreef:Ik ben wel benieuwd naar meer informatie. Een haflinger van 11 die niet is beleerd, dat lijkt me sterk. Dat klinkt eerder als 'hij is wel zadelmak maar niet braaf'.
Ik ben wel benieuwd welke prijs je voor hem hebt betaald en bij wie je hem hebt gekocht. Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn, dat gevoel krijg ik hierbij ook. Mag ook per pb dan kijk ik even met je mee
Earth schreef:Ik ben wel benieuwd naar meer informatie. Een haflinger van 11 die niet is beleerd, dat lijkt me sterk. Dat klinkt eerder als 'hij is wel zadelmak maar niet braaf'.
Ik ben wel benieuwd welke prijs je voor hem hebt betaald en bij wie je hem hebt gekocht. Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn, dat gevoel krijg ik hierbij ook. Mag ook per pb dan kijk ik even met je mee
StalNollie schreef:Earth schreef:Ik ben wel benieuwd naar meer informatie. Een haflinger van 11 die niet is beleerd, dat lijkt me sterk. Dat klinkt eerder als 'hij is wel zadelmak maar niet braaf'.
Jaren geleden een merrie gekocht. Niks mee gedaan 11 jaar... Opstappen en reed er zo mee weg loopt al jaren gezond te wezen in manege lessen