Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roodvos schreef:Ik heb een paar jaar geleden zo'n soort paard verkocht. Dat was wel een KWPN-er met goede beweging. Maar zo onberekenbaar dat ik er niet meer op durfde.
Die heb ik door mijn trainer laten verkopen. Met het eerlijke verhaal en geen optie op retour. Verkocht=verkocht.
Stond er ook duidelijk bij in de advertentie.
Hij heeft heel zorgvuldig alleen mensen laten komen die aantoonbaar met een dergelijk paard uit de voeten konden.
Het heeft mij een klein kapitaal gekost. Maar het paard heeft een top huisje en ruiter gevonden.
Dus ik zou hem te koop laten aanbieden via de vrouw waar het paard nu staat. Met een eerlijk verhaal en geen recht op retour.
En een passende (lage) prijs.
Zij kan het paard dan eventueel ook voorrijden voor een koper.
Iedere week of maand die je het paard nog hebt kost die nog geld.
Dus nu je besloten hebt tot verkoop dat dan ook maar zo snel mogelijk doen.
Sky_As schreef:Is hij al gekeurd geweest?
En dan ook rug en hals op de foto?
Want je kunt er wel veel tijd en geld in steken, maar als hij niet gezond is, is iedere euro zonde van je geld......
Desi_2409 schreef:Franse draver? of toch Thoroughbred (Engelse Volbloed) Er worden meer paarden als Franse draver verkocht terwijl het toch echt een Engels Volbloed is die heeft gegaloppeerd en niet voor een sulki heeft gestaan.
Ik heb ook een Franse gefokte Engels Volbloed gehad, was toch echt een horde racer. Die was al omgeschoold toen ik hem kocht en was echt een heel fijn paard onder het zadel. Je moest wel met een zachte hand rijden en hals op lengte, dan liep hij heerlijk over zijn rug, ook in galop.