Paardrijdtochten ervaringen gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yabloko

Paardrijdtochten ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:50

Hi! Ik wil binnenkort een ruime week op paardrijdtocht in het buitenland, maar er zijn zoveel mogelijkheden! Wat was jouw mooiste reis, en waarom?

batje

Re: Paardrijdtochten ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:04

Wat zoek je? Luxe, avontuur, zon, mooie natuur, uitdaging, snelheid? Er zijn inderdaad enorm veel reizen in heel veel verschillende prijsklassen. Het maakt echt heel veel uit of je in de bergen een heel technische trail wil rijden, lekker relaxed met een lang teugeltje mooie omgevingen ziet of in volle galop door een woestijn gaat. Trailfinders en ander organisaties zijn heel behulpzaam in het vinden van iets wat bij je past en daar is het paardenwelzijn ook meestal wel in orde.
Ik kan wel wat tips geven, maar dan is wel handig te weten wat je zoekt :)

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 00:24

batje schreef:
Wat zoek je? Luxe, avontuur, zon, mooie natuur, uitdaging, snelheid? Er zijn inderdaad enorm veel reizen in heel veel verschillende prijsklassen. Het maakt echt heel veel uit of je in de bergen een heel technische trail wil rijden, lekker relaxed met een lang teugeltje mooie omgevingen ziet of in volle galop door een woestijn gaat. Trailfinders en ander organisaties zijn heel behulpzaam in het vinden van iets wat bij je past en daar is het paardenwelzijn ook meestal wel in orde.
Ik kan wel wat tips geven, maar dan is wel handig te weten wat je zoekt :)

Goeie, dat heb ik nog helemaal niet bedacht. Voorop staat paardvriendelijkheid. Luxe, zon, uitdaging en snelheid niet per sé. Evenals technische trails. Ik snap het helemaal als dat is wat je wilt, maar onze voorkeur is vooral lekker relaxed met een lang teugeltje. Ik zal kijken naar Trailfinders!

batje

Re: Paardrijdtochten ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:54

Leuk! Ik heb vooral wat avontuurlijkere tips, dus ik denk dat je bij Trailfinders aan het goede adres bent :)