Paardrijbroeken.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horse9876

Paardrijbroeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-26 19:00

Hallo.

Heeft iemand tips voor een goede Paardrijbroek met zo min mogelijk naden in het kruis in verband met doorrij plekken. Het liefst ook eentje zonder grip in het kruis.

Groetjes.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 19:04

Horse9876 schreef:
Hallo.

Heeft iemand tips voor een goede Paardrijbroek met zo min mogelijk naden in het kruis in verband met doorrij plekken. Het liefst ook eentje zonder grip in het kruis.

Groetjes.

Misschien kun je met deze site iets, ik heb net de gevoerde broek gekocht en de dunne had ik al. Ik wil absoluut geen grip en deze zijn superfijn voor mooi prijsje _/-\o_

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 19:58

SandraWierda schreef:
Horse9876 schreef:
Hallo.

Groetjes.

Misschien kun je met deze site iets, ik heb net de gevoerde broek gekocht en de dunne had ik al. Ik wil absoluut geen grip en deze zijn superfijn voor mooi prijsje _/-\o_

Site ontbreekt?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 19:59

Doorrijd plekken komen ook vaak van niet passend ondergoed. En idd ook van niet passende rijbroeken.

Draag tegenwoordig seducci ondergoed en dat helpt al enorm. In 1 type rijlegging kreeg ik alsnog plekken, maar dat kwam ook van de stof en de warmte. Die heb ik weggedaan.
Met pikeur broeken geen last van plekken

eclair98

Re: Paardrijbroeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 20:50

Ik kreeg doorrijdplekken van mn ondergoed. Ik heb daarom de boxers van zikki van de action. Geen naden aan de achterkant.

Zelf draag ik rijbroeken van de Decathlon. Lekker zacht en flexibel, maar er zijn vast wel betere :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 21:17

Die wilde ik ook noemen. Hele fijne rijbroeken voor een hele schappelijke prijs.

Horse9876

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-26 21:44

Oké en welke broek dragen jullie dan het liefst van de decathlon. Ik heb zelf ook al een seducci onderbroek en een zadel bontje dit helpt maar haalt het niet weg ik heb zelf nu een broek van de Cavallo deze heeft een hele mooie pas vorm maar toch veel naden bij het kruis wat mij juist weer wond maakt.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 22:05

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56