Ervaringen trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Ervaringen trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:33

Ja, de trektochten zijn populair dit jaar :+
Ik wil al jaren op trektocht, maar omdat nu alleen te doen trok mij tot heden niet aan. Nu echter wat vriendinnen gevonden met hun eigen paarden, waar ik vaak mee afspreek en waarmee het goed klikt. Dus nu staat er een trektocht op de planning.

Datum is ergens tussen 21 en 27 september. Zeg max 4 dagen, elke dag rond de 15 a 20 km. Meer of minder mag. Vertrek locatie is mijn eigen stalling Rijnstone Ranch, en daar willen we de laatste dag ook weer uitkomen. Mijn vriendinnen komen hier dan heen. 2 ruiters, 1 menner, met groom is tot nu toe de lijst

Alleen wat nu? Gaan we dit zelf helemaal uitzetten en verblijven voor ons regelen. Of gaan we dit uitbesteden, en aan wie dan? Wat kunnen we gemiddeld aan kosten verwachten (al is dat vooral even uitzoeken) en wat namen jullie mee op de trektocht zelf en wat lieten jullie "meerijden" of reed er niemand met een auto achteraan voor de spullen en hadden jullie alles mee?

Kunnen jullie ons een beetje op weg helpen???

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:42

ikke schreef:
Ik zou zeggen, begin hier mee te lezen, scheelt de helft aan tijd en typewerk: [VMR] Trektocht ervaringen gevraagd
:D

Ja, die had ik al gevonden maar dat topic richt zich vooral op het buitenland tot nu toe, en wij willen echt op de veluwe blijven met onze eigen dieren

Hingarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:20

In september is altijd de paarden vierdaagse in Zorgvlied, super leuk en gezellig.
Misschien niet helemaal wat je zoekt naar, de ritten worden uitgezet dus je volgt gewoon de pijlen.
Je slaapt wel steeds op dezelfde plek, dus in dat opzicht niet echt een trektocht.
Maar super gaaf om te doen en geschikt voor zowel ruiters als menners.

Op deze manier heb je geen stress om elke dag een overnachtingsplek te vinden.
En je rijdt toch elke dag tussen de 20 en 28 kilometer.